بهترین پنجره دوجداره دوحالته با گارانتی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
بهترین پنجره دوجداره دوحالته با گارانتی در قم
پنج شنبه 10 آذر 1401 ساعت 11:36 | بازدید : 69 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

بهترین پنجره دوجداره دوحالته با گارانتی در قم

تولید پروفیل‌ upvc و فرآیند آن
روند تولید upvc یک کار علمی و هنری ظریف در طراحی پروفایل‌های upvc است. پس از تولید پروفیل های upvc، فرآیند جداگانه تقویت پروفیل‌ها آغاز می‌شود که می‌توان آن را ساخت پروفیل‌های تقویت شده نامید. جزئیات مراحل یاد شده به شرح زیر می‌باشد:


تشکیل ترکیب رزین
این اولین قدم در فرآیند تولید پروفیل یو پی وی سی است. مواد اولیه خاصی وجود دارد که در تهیه مخلوط رزین استفاده می‌‌شود. مواد اولیه انتخاب شده هنگامی که مخلوط و آماده شوند، از بالاترین سطح دی اکسید تیتانیوم (TiO2) و سطح پایین‌تری از کربنات کلسیم (CaCO3) برخوردار هستند تا پروفیل‌های اکسترود شده با دوام‌تر و در برابر اشعه UV مقاوم باشند. همچنین برای یک رویکرد سالم و سازگار با محیط زیست نیز از مواد بدون سرب در رزین استفاده می‌شود.


اکستروژن پروفیل‌ های upvc
اکستروژن مرحله اصلی فرایند تولید پروفیل یو پی وی سی است. پروفیل‌های اکسترود شده برای طراحی به دمای مطلوب 200-275 درجه سانتی‌گراد نیاز دارند. یک سری تجهیزات مخلوط‌کننده اتوماتیک در مقیاس بزرگ نیز موجود بوده تا از خرد شدن کامل مخلوط ایجاد شده، اطمینان حاصل شود. هنگامی که مخلوط مذاب برای پروفیل اکسترود شده آماده شد، در قالب قرار می‌گیرد و سپس از این قالب برای کشیدن و کشش پروفیل‌های اکسترود شده استفاده می‌شود.


ساخت پروفیل‌ های تقویت شده
پروفیل‌های تقویت شده شامل استفاده از فولاد گالوانیزه به عنوان تقویت‌کننده است. آن‌ها مناسب‌ترین شکل از عناصر تقویت‌کننده برای پروفیل‌های اکسترود شده می‌باشند.


بسته بندی و توزیع
پس از آنکه پروفیل اکسترود شده شکل تعیین شده خود را به‌ دست آورد، مرحله نهایی فرایند تولید upvc اعمال می‌شود. در این مرحله پروفیل‌ های upvc در حمامی از آب قرار داده می‌شوند و سپس خنک سازی انجام می‌شود. بعد از خنک شدن آن‌ها به شکل پروفیل‌های محکم در می‌آیند. پروفیل‌های اکسترود شده پس از سرد شدن کافی، اکنون به شکل استاندارد برش داده می‌شوند و سپس از برچسب‌های بسته‌بندی و نوارهای محافظ استفاده می‌شود. در صورت نیاز به پروفیل‌های چند لایه، پروفیل‌های سفید بر اساس آن سفارش داده می‌شوند.پروفیل upvc از چه چیزی ساخته می‌شود؟
در روند تولید پروفیل‌ های upvc ، بیش از 17 ترکیب استفاده می‌شود که به پنج خانواده اصلی تقسیم می‌شوند:

1- پودر PVC 2- ضربه‌گیر 3- پایدار کننده‌‌ها 4- دی اکسید تیتانیم 5- کربنات کلسیم


میزان نور خورشید، زاویه تابش آن و دمای منطقه باید در فرمولاسیون مورد نظر، در نظر گرفته شود. استفاده از TiO2 خاص با مواد افزودنی لازم و مقدار مناسب در ترکیب فرمولاسیون و استفاده از پایدار‌کننده‌های کیفی در میزان اشعه فرابنفش جذب شده بسیار مهم است چرا که از جمله مهمترین مواردی هستند که باید برای جلوگیری از تغییر رنگ آن‌ها رعایت شود. موارد زیر عواملی است که باعث تغییر رنگ پروفیل‌ های upvc در برخی شرایط آب و هوایی، از رنگ سفید به زرد شده و باعث کاهش براق بودن و شفافیت سطح پروفیل می‌شود : قبل از خرید پروفیل راهنمای خرید پروفیل را مطالعه کنید.


عدم استفاده از Tio2 استاندارد یا مقدار کم در ترکیب
عدم استفاده از پایدارکننده‌های استاندارد یا مقادیر کم آن‌ها در ترکیب
استفاده زیاد از پرکننده کربنات کلسیم و استفاده از کربنات کلسیم بدون پوشش
استفاده از بیش از 5 تا حداکثر 10٪ از پروفیل زباله محصولات تولیدی خود

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم  می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :